ΥΓΕΙΑΦΑΓΗΤΟ

Χαλκός: Οφέλη για την υγεία & πιθανοί κίνδυνοι – Σε ποιες τροφές θα τον βρείτε

Ο ρόλος του στην λειτουργία του εγκεφάλου και του νευρικού συστήματος

Ο χαλκός όπως θα έχετε ακουστά, είναι ένα απαραίτητο ιχνοστοιχείο για την καλή υγεία.

Βρίσκεται σε όλους τους ιστούς του σώματος και παίζει ρόλο στη δημιουργία ερυθρών αιμοσφαιρίων και στη διατήρηση των νευρικών κυττάρων και του ανοσοποιητικού συστήματος.

Ο χαλκός βοηθά επίσης το σώμα να σχηματίσει κολλαγόνο και να απορροφήσει σίδηρο και παίζει ρόλο στην παραγωγή ενέργειας. Ο περισσότερος χαλκός στο σώμα βρίσκεται στο ήπαρ, τον εγκέφαλο, την καρδιά, τα νεφρά και τους σκελετικούς μύες.

Τόσο ο η ανεπάρκεια, όσο και η υπερβολική λήψη χαλκού μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο λειτουργίας του εγκεφάλου. Οι βλάβες έχουν συνδεθεί με τις νόσους Menkes, Wilson και Alzheimer. Η ανεπάρκεια χαλκού είναι σπάνια, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε καρδιαγγειακές παθήσεις και άλλα προβλήματα.

Σε αυτό το άρθρο εξετάζουμε τα οφέλη του χαλκού για την υγεία, τις πηγές και τυχόν πιθανούς κινδύνους για την υγεία.

Χαλκός: Οφέλη για την υγεία

Ο χαλκός είναι ένα απαραίτητο θρεπτικό συστατικό για τον οργανισμό. Μαζί με τον σίδηρο, επιτρέπει στο σώμα να σχηματίσει ερυθρά αιμοσφαίρια. Βοηθά στη διατήρηση υγιών οστών, αιμοφόρων αγγείων, νεύρων και ανοσοποιητικής λειτουργίας και συμβάλλει στην απορρόφηση του σιδήρου. Ο επαρκής χαλκός στη διατροφή μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη των καρδιαγγειακών παθήσεων και της οστεοπόρωσης.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button